Postat av: Sara

Jag har inte sett hela än-tar pauser-men jag gillar upplägget! Tänkte mest bara säga det eftersom ingen annan har kommenterat ditt arbete...Synd att bilden är så suddig, det förstör filmen totalt.

Svar: Vad gulligt av dig - tack!
Ja jag håller med, och det är så konstigt! När jag väl filmar in, klipper och redigerar är den jätteskarp men väl sparad har den blivit suddigt - väldigt störande. Men hoppas att det syns tillräckligt... =/
Melanie

2013-07-06 @ 18:32:57
Postat av: Sanna

Jag älskade videon. Musiken var perfekt. Det enda negativa var att det inte alltid syntes vad det stod, så jag fick gissa ibland. Men det störde inte alltför mycket.
Du har verkligen gjort ett fantastiskt jobb! Jag kom på mig själv med att bara sitta och le under videon hihi. :)

Svar: Gullig du är - tack :D
Melanie

2013-07-07 @ 10:37:56

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: