Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Se där Grattis!
Jag fick slita hårt för att få kontakt med Noble och när jag väl hade gett upp så tipsade en bloggläsare dom om mig, då gick det vägen.

Hade de kvar 50/50? Den är ju "gamla". Jag bad om en film som kom i våras och den var redan slut, så du hade nog tur där. Dessutom är den underbart bra. Detsamma gäller Silver Linings Playbook som jag har valt att köpa av egna pengar =) Dock får jag den inte än på någon vecka...

Svar: Tack <3
Ja tydligen, jag skrev upp några förslag på filmer jag var intresserad av och hon skrev att hon gärna skickade 50/50. Är superduperglad. <3 Vi får hålla tummarna för att The Silver Linings Playbook är bra!
Melanie

2013-07-12 @ 17:24:11
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har sett Silver Linings Playbook och tyckte den var jättebra. Kul att du fick filmer och hoppas du tycker om dem. :)

Svar: Hoppas att jag också tycker det då! <3
Melanie

2013-07-13 @ 12:48:00
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: