Postat av: Rebecka

Låter som en grymt bra bok! Orkar knappt vänta på att beställa hem och läsa den! Kommer nog bli på Engelska ändå ifall jag vill läsa andra delen på direkten! ;)

Svar: Den är verkligen grymt bra =D Ja - orginalspråket är alltid bäst, men jag tycker ändå att översättningen var väldigt bra, så det spelar nog inte någon större roll med språket, förutom att efterföljarna kommer ut snabbare på engelska =) Måste också läsa The Eternity Cure NU! Har ju den hemma så vet inte varför jag inte redan läser den...
Melanie

2013-06-15 @ 20:18:04
URL: http://minathoughts.blogspot.com
Postat av: MLI

Ja, det är den här boken jag önskar mig!!!:)

2013-08-03 @ 15:23:13
Postat av: Sara

Jag bara älskar den!

Svar: Samma här <3
Melanie

2013-09-09 @ 16:48:49
Postat av: e.t

kommer det en tvåa för den slutar lite annorlunda

Svar: Det är en trilogi: The Immortal Rules, The Eternity Cure och The Forever Song.
Melanie

2014-01-29 @ 09:13:30

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: