Postat av: juliaD

Så kul att du ska läsa fler Sarah dessen böcker :-) måste även säga vilken söt katt du har :-D

Svar: Jaa det tycker jag med, ser verkligen fram emot läsningen =) Tack så mycket <3 Jag bedårar mina små missar ^^
Melanie

2013-06-26 @ 14:53:25
URL: http://juliadagbok.blogg.se
Postat av: MLI

Hej!
Och välkommen tillbaka till Eskilstuna (vart du nu har varit...:))!
Jag har självfunderat på att läsa mitt perfekta liv, men det blev aldrig av. Men det kanske det blir nu:D
Jag undrar om du skulle vilja träffas ngn gång denna vecka? Jag är hemma från spanien nu och kmr (efter ha frågat dig om dag) bara planera in en annan träff (än med dig) denna vecka!:)
Så här ledig har jag inte varit på år!!!!!!
Det var det hela tror jag.. Kul att du är i stan igen:)Kram

P.S. jag har inte så mkt pengar på mobilen och jag skulle ändå kolla in bloggen så detta sätt blev mest ekonomiskt, det är bara att klicka på radera om du vill... D.S.

Svar: Heeej! Jag har varit i Lillsved, typ två timmar härifrån =) Skönt att vara hemma igen!! Ja den verkar jättebra, Dessen skriver så fint! Jaaa det vill jag gärna, vännen min. Så ofta som möjligt xDHärligt! Hur var det i España? Habla mucha español? Visst är det underbart att vara ledig!? Haha tack, kul att du tycker det. Kraaam.

P.S. Det är så klart det är okej att skriva på bloggen istället, jag skickar dock ett sms till dig också =). D. S.
Melanie

2013-06-26 @ 15:21:43
Postat av: Anonym

Det går aldeles bra att läsa på mobilen (jag har bateri;)). Har du ändrat designen plötsligt? Rosa?!

Svar: Jo jag ändrade designen =) vad är fel med rosa? xD
Melanie

2013-06-26 @ 16:40:35
Postat av: Anonym

Så där. Texten blev lite stor när kommentaren väl hade publicerats, men jag gillar den stora "skicka kommentar-knappen!!:D
Fundera över färg..passar den med det övriga temat. Men ja gillar verkligen att du fräschar upp bloggen lite då och då. det blir mer intressant och defenitivt ro,ligare.

Svar: Kul att du gillade det ^^
Melanie

2013-06-26 @ 17:17:55
Postat av: Desiré R.

Åå vilken gullig katt!

Svar: <3
Melanie

2013-06-26 @ 17:31:09
Postat av: Anna

Vilken söt katt! Jag har läst Sarah Dessens "Mitt perfekta liv" (fast på engelska) och den var underbar! Passar perfekt till sommaren. Trevlig läsning!

Svar: Tack <3 Vad kul, hoppas att jag också tycker det!
Melanie

2013-06-26 @ 21:55:39
URL: http://readingthisworld.blogspot.se
Postat av: mli

Runt 14 blir väl bra? Eller ska du äta lunch då? Säg mig en tid så tror jag den går bra (bara inte innan 13!jag måste äta lunch oxå;))
Ska vi vara hos dig? JAg skulle gärna vilja träffa missarna (har de vuxit sen jag var där sist??) och kanske vara ute (om det är finare väder än vad det var idag:))

Svar: Jag lär väl äta runt 13 så 14 blir perfekt! Visst, det är bara att komma över. Ses! =)
Melanie

2013-06-26 @ 22:03:16
Postat av: Anonym

Jo rosa är väl ok, men jag tänkte på att du har typ lite neon-disco-färgad bakgrund att du kanske skulle hitta en liknande färg.. Fast det kanske blir svårt att läsa då det är sådana klara färger...Du får fundera lite till:)

Svar: Så vilken färg är mer neon-disco? xD
Melanie

2013-06-26 @ 22:05:15
Postat av: Elle

Suzanne Collins böcker är rätt bra =)

Svar: Hoppas att jag också tycker det =)
Melanie

2013-06-27 @ 12:29:11
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Den var nog den sötaste "bokgnagaren" jag sett. Vad är det för en liten skönhet?

Svar: Tihi, det är en av mina kattungar: Lexi. =) Vi har en bokgnagar-uppfödning här hemma ;)
Melanie

2013-06-28 @ 19:09:41
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: