Postat av: Emelie

Jag ska vara ärlig och säga att jag älskar originalomslaget för "The Immortal Rules" men det nya för "The Eternity Cure" känns mysigare. Jag trodde visserligen att "The Eternity Cure"'s var det där "riktiga omslaget kommer någon dag"-omslaget, men han äna vant mig nu^^

Tycker att andra "Immortal Rules" ser ut som en kopia av "The Twelve", men samtidigt så är jag så oerhört trött på omslag med en tjej på framsidan. "The Immortal Rules" ser fantastisk ut, det är ett av undantagen för mig, men det ser faktiskt lite fail ut när de har en tjej på framsidan... på båda omslagen... som ska föreställa samma karaktär... men de ser inte likadana ut. "The Eternity Cure" ser mer ut som Allison än det första, men de borde verkligen ha försökt matcha... Nu ser det ut som om Allison förvandlades från Caucasian till Asian. WTF.

Svar: Haha förstår vad du menar, tyckte oxå att det var lite udda att byta omslagsmodell till den andra boken, men jag gillar ändå dem mer än de nya då de har mer liv i sig och passar böckerna bättre enligt mig =)
Melanie

2013-03-10 @ 08:41:35
URL: http://drizzleandhurricanes.blogspot.com
Postat av: Ebba

Jag tycker det nya är supersnyggt!;) Bra att de gör de till alternativa omslag istället för att byta mitt i tillskillnad från alla andra nu för tiden! :)

Svar: Håller verkligen med dig!
Melanie

2013-03-20 @ 18:44:38
URL: http://iceandfire.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: