Postat av: Malin

det var inte bara gogol som gjorde det svårt för sig. Denna recension gav mig huvudvärk (inget illa menat!) men den var så annorlunda jämte mot hur du brukar skriva! Det var annorlunda, komplicerat (inte som dina andra då man nästan kan höra ngn läsa den högt) . Språket var inte så ledigt som man faktiskt önskar när man läser recensioner för ev. fritidsläsning. Det kändes mer som du skrev denna recension till ngt du gör i skolan (och så kanske det var?). Men snälla återgå gärna till dina enkla, rakt på, och framför allt avslappnande recensioner! OBS! ingen kritik mot vad du skrev, det var väldigt bra, men JAG önskar att det kan vara som förut.

Svar: Sorry, tänkte inte ens på att jag skrev annorlunda. :P Antagligen för att vi arbetat med den i skolan, gissar jag. Om du märker att jag fortsätter på samma sätt så säg gärna till, vill såklart att texten passar mina läsare :) Tar definitivt inte illa vid, utan är snarare tacksam över att du tog dig tid att skriva.
Melanie

2013-11-23 @ 15:51:53

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: