Postat av: Elsa

sv: Ja, Easy A är absolut en film du borde se! Den är inte jättespännande men den är en rolig och mysig film som man inte borde missa. Du har en intressant blogg, jag får nog ta och lägga in din blogg i min dagliga bloggar-att-kolla-in -mapp :)

Min önskelista i år blir nog ganska lik din. Dock läser jag inte mycket, lyckas alltid bli uttråkad... Något jag ska ta och köpa mig själv är One Tree Hill complete box. Och så småningom även Prison Break och Lost, men det får bli den vacker dag då jag är en gnutta rikare.

Ha det bra!

Svar: Ska definitivt kolla upp den :)
Jag blir också ofta uttråkad av läsning och det gäller helt enkelt att hitta rätt bok :) En personlig favorit för mig är Blood of Eden serien av Julie Kagawa - rekommenderas starkt!

Du får passa på att köpa boxar nu när Cdon har en massa bra erbjudanden. Idag kommer de också lägga ut nya erbjudanden varje timme från och med klockan 12.00 på deras Facebook sida - du kanske hittar något där? :)
Melanie

2013-11-28 @ 21:56:38
URL: http://www.gillafilm.devote.se
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Jag vill ha en samlings box med hela Gossip girl och Melrose Place. dock har jag inte sett några som kommit ut i sverige än :)

Svar: Jag vet bara att det finns samlingsbox för Gossip Girl men jag tror inte att det finns av Melrose Place ännu :) Men du kan ju också önska dig ett presentkort som du använder när Melrose Place boxen väl ha släppts ^^
Melanie

2013-11-29 @ 10:29:53
URL: http://seriebloggen.com

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: