Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Du är som mig =) Man vill liksom se föregående film innan man ser uppföljaren.
Men ibland, som med Evil Dead 2 så skiter man i vilket. Nu hade jag visserligen sett första filmen när jag va liten men i vanliga fall hade jag köpt den ändå, bara för att samlingen ska vara komplett och känner jag mig själv rätt så kommer jag köpa både 1an och 3an när det är billiga, riktigt billiga. Men ingen brådska där inte =) Det är liksom skillnad på film och film =)

Svar: Japp - precis! Jag avskyr att hoppa rätt in i en filmserie utan att ha sett vad som hänt innan. Men precis som du skriver så finns det undantag. Har ju exempelvis bara sett Evil Dead 2 och Insidious 2 och där känner jag inte ett större behov att äga föregångarna. :) Håller med till 100%.
Melanie

2014-08-30 @ 14:14:36
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: