Postat av: Åse

Åh vad fin den är!! Kan inte vänta tills jag får hem min också, har visserligen redan sett säsongen, men jag ska se om hela serien tills säsong 4 börjar i april! :D

Svar: Visst är den! :D <3Lyllo dig att du redan sett den! Jag är just avslutat avsnitt 3 och Jamie har precis förlorat sin hand.. :'(
Melanie

2014-02-15 @ 11:11:42
URL: http://cupcaketv.blogg.se
Postat av: Linda

Jag älskar också GoT! :D Fick tag i säsong 3 för typ 210:- spänn!! I blueray!! (eller hur det nu stavas) ssåååå glaaad och såå paff blir jag när jag tittar på det alla dör här och var. Wow vilken serie! :D <3

Svar: Härligt, det var ju riktigt bra pris :D (stavas blu-ray ^^)Hur långt in i tredje säsongen har du kommit? <3 Tycker också att det är en helt fantastisk serie, som lyckas bli bättre och bättre hela tiden!
Melanie

2014-02-22 @ 19:58:35

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: