Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Serien blir bättre! Jag tror att dte är efter säsong 3 som den blir riktigt bra :) Serien är ju ganska gamal och första gången jag såg säsong 1 tyckte jag att allt var jätte coolt men när jag såg om den i sommras så tyckte jag att det var jätte dåligt gjort haha!

Svar: Då håller jag tummarna för att serien blir bättre :) Gillar jag den inte mer efter tredje säsongen kommer jag nog inte skaffa hem fortsättningen :P
Melanie

2014-02-21 @ 11:01:09
URL: http://seriebloggen.com
Postat av: Anna

Jag kan ju bara säga att om du inte tycker att de blir skadade så är det bara att fortsätta titta. Om det är några som blir skadade i Tv-serier så är det Sam och Dean ;)

Dessutom håller jag med Sofia, den blir bättre (i och för sig hade jag redan fastnat vid det här laget )! :)

Dock tycker jag att det är charmigt och kul att det är nya uppdrag varje gång,det är ju trots allt deras jobb. Men i de kommande säsongerna kommer det vara handlingar som sträcker sig över hela säsongen

Svar: Låter härligt! - håller tummarna hårt och hoppas att jag gillar serien mer sen :)
Melanie

2014-02-21 @ 13:52:43
URL: http://bookshelf.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: