Postat av: Micke

HDMI överför bild och ljud digitalt, och då får man bästa möjliga bild- och ljudkvalité. HDMI visar också Full HD (1080p), som Blu-Ray har. Prova att se en BD-film nu.

Svar: Det ska jag verkligen göra! Det blir nog 12 Years A Slave på blu-ray! :)
Melanie

2014-06-18 @ 18:03:04
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Just det ja, man fick ju inte riktiga grejer till PS3an vilket jag retade mig på. Varför använda skiten till BD film när de inte skickar med grejerna som gör bilden. Så dumt.
Jag skickade bud med min pappa att köpa en sån sladd eftersom jag själv inte kunde ta mig till affären och nissen där total lurade honom. Pappa sa nämligen att han behövde en HDMI sladd till PS3an och då plockade han fram den dyraste de hade. För den var lite bättre och specialanpassad till PS.. Skitsnack, hade jag sagt om jag var med. HDMI sladd som sladd liksom. Så jag fick fan punga upp med närmare 400 spänn för en sladd jävel så nu skickar jag inte honom på så hjälpuppdrag igen för de bara lurar min stackars ovetande far och det tycker jag inte om.

Svar: Håller med, det är rätt dumt att man måste köpa sladden som blu-ray:n behöver för sin fulla kapacitet separat... OJ vad dyr den var! 400:-! Stackars både dig och din pappa :/ Själv kostade min sladd 49:- :P
Melanie

2014-06-18 @ 22:24:05
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Precis, 49 spänn! De totallurade honom och den nissen som lurade honom försökte även göra samma sak med mig när jag var inne i affären nått år senare, men då gick det inte. Jag frågade om jag skulle ta över hans jobb eftersom han verkade vara helt inkompetent, men det tyckte han inte. Iofs, han gör ju det de ska, försöker sälja det dyraste när samma billiga sak funkar lika bra. En del, som min pappa, går på det men inte jag. Billigt kan faktiskt också vara bra som jag säger, om inte bättre för det är fanimej glapp i den dyre sladdfan.

Svar: Men fy, vilken snubbe! Haha, det var bra med den piken, hoppas att han gör bättre i från sig i framtiden! Du får ta och säga till hans chef annars att han lurar er :P Har sladden glappat från början eller precis börjat? Min sladd fungerar perfekt, så rekommenderar att beställa från Cdon :)
Melanie

2014-06-19 @ 15:04:02
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag vet inte för jag märkte det först efter 6 månader när PS3an var i gång och jag råka röra vid sladden, så antagligen har den väll det. Men så länge sladden ligger stilla och man inte petar på den eller något i dennes närhet så funkar det och tur är väll det för man kan ju inte komma och gnälla nu.

2014-06-20 @ 01:42:43
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: