Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Denna filmen skulle jag med ha fått, sa de och allt skulle nu flyta på utan problem, men icke. Jag börjar ge upp Sony och Universal..

Svar: Vad synd :/ Verkligen jättetråkigt, Lina :(
Melanie

2014-06-08 @ 22:51:08
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Man ska visst gnälla, för i dag fick jag ett paket men inte de filmer som jag bad om utan två andra =) Bättre det än ingenting =)
Förresten, får du med såna mega stora paket av Universal Sony, som delas ut i handen på dig där man måste skriva under?
För här snackar vi en mega kartong som hade kunnat innehålla en mikro och så ligger där bara en film =) Lite roligt kan jag tycka plus att han som alltid delar ut dom är söt =) Lite tråkigt att han alltid ringer på dörren när man ligger och sover och ser förjävlig ut men grann är pojken iaf så jag få både paket och ögongodis =)

Svar: Jag har aldrig fått något megapaket där jag behövt skriva under :) Det största paketet jag fått av dem kom direkt i brevlådan och innehöll 6 filmer :) De filmer jag får av dem kommer alltid i små plastförsedda förpackningar :)Haha det är ju bra det! ;)
Melanie

2014-06-09 @ 16:03:32
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag hade föredragit att de skickade på normal sätt, för är jag inte hemma så blir det problem och då få stackaren åka iväg och komma tillbaka igen och igen och igen, ända tills jag är där och kan ta emot det.

Svar: Naw, men bättre än inget :)
Melanie

2014-06-09 @ 19:09:15
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Precis, och sluta de skicka filmerna i stora feta paket så kommer jag aldrig få se den där sötnosen igen =)

Svar: Precis - den delen är ju lite tur i oturen i alla fall ;)
Melanie

2014-06-10 @ 21:40:45
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: