Postat av: Hennie

House of Cards är väldigt bra, men den är lite seg i början, så man måste verkligen se säsong två också innan man börjar gilla den RIKTIGT mycket ;)

Svar: Så du tycker att hela första säsongen är rätt långsam? Håller tummarna för att jag också gillar den RIKTIGT mycket till slut. ;) Om det bara är en massa politik så lär jag bli uttråkad. :P
Melanie

2014-07-01 @ 17:01:52
URL: http://tvseries.webblogg.se
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Det är alltid kul när det finns fler här i världen som inte har sett filmer som man "ska" ha sett =)
Nu har ju visserligen jag sett Forrest men det finns nog ett helt av av andra filmer som jag inte har sett.

Svar: Haha håller med, det känns lite som ett krav att alltid ha se och recensera de nya filmerna när de kommer ut, så det känns bra att man kanske inte är den enda som inte sett de äldre filmerna; då känns det ändå OK att se och recensera dem också. :)
Melanie

2014-07-02 @ 21:42:00
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Precis, dessutom så släpps ju gamla filmer förr eller senare på nytt igen. Jag fick tre gamla filmer av Universal Sony innan jag åkte utomlands och de var från 40, 80 och 90-talet. Så de vaknar till liv igen och måste lyftas fram =)

Svar: Åå vad härligt! Jag har aldrig fått någon "gammal" film av dem utan bara sådana som precis släppts :( Till exempel idag... jag fick en SPORTDOKUMENTÄR! Herregud alltså. Jag avskyr sport och jag avskyr dokumentärer... Så det blev mitt i prick.
Melanie

2014-07-03 @ 15:14:50
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Hahahah va det The Armstrong Lie eller? För den fick jag med och jag känner som du... Det kommer bli en utmaning som jag kommer ta det lite lugnt med, jag har riktat in mig på att se de gamla filmerna jag fick först och fortsätta avbeta Jack Ryan filmerna. De första 3 var inte direkt någon hitt men nu har jag iaf bara två kvar.... som borde ha varit klara för typ en månad sedan. Men jaja, det tar tid att skapa konst säger de ju =)

Svar: Haha japp det var det xD Haha, du har i alla fall en ursäkt; att se andra recensionsexemplar. Jag har tittat klart på alla mina (utom House of Cards #2) så jag har inte så mycket val förutom att se den idag eller imorgon... :/
Av Jack Ryan filmerna har jag bara sett den senaste, den var OK men inte mer :P
haha exactly! :)
Melanie

2014-07-03 @ 15:34:49
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: