Postat av: Gabriella

Tack för en rak och ärlig recension. Har suttit och varit livrädd för den i flera dagar nu, men det var ändå inte så hemskt som jag trodde ;) Antecknar och jobbar hårdare på det till nästa bok. Kul att du ändå vill läsa mer av mig!
Ha en fortsatt fin kväll! :)

Svar: Tack att du lämnade denna kommentar; blir själv väldigt lättad! Tycker det är lite roligt att du varit orolig över den, för jag har nog varit lika orolig jag ;) Du är ju en författare - en duktig dessutom - och sådana ser jag mycket upp till. Det är alltid svårt att veta hur människor reagerar och därför var jag själv orolig hur du skulle tolka min recension. :)
Kommer definitivt plocka upp din nästa bok, oavsett om det är som recex eller köpexemplar. Keep up the good work och ha det jättebra! :)
Melanie

2014-10-09 @ 16:55:09
URL: http://gpkjeilen.blogspot.com
Postat av: mli

Hej!
Jag ser att du läser THE ONE nu och jag är såååå avis!! Hur långt har du kommit? mtk kvar?? LÄÄÄNGTAR till din recension (men snälla inga spoilers har väntat sjukt länge på boken (hoppas på att få den i julklapp;))
Hoppas allt är bra, o att du är lite mindre stressad nu:) Har du haft någon framgång?

Hörs!

Svar: Haha!! Jag har kommit 130 sidor in i boken (av 323 sidor totalt). Kul att du längtar! Du får önska dig den av dina föräldrar. :D Ska du läsa Selection stories också? D.v.s. boken med två noveller som utspelar sig mellan böckerna? :)
Njae, inte mindre, snarare mer. Mycket att tänka på ang. framtiden och högskolan och jobb och blogg och pappa och allt. :P Men jag ska i alla fall vara dagmatte ett par dagar i veckan till en bedårande liten fransk bulldog kallad Bob. :)
Melanie

2014-10-09 @ 23:02:21
Postat av: mli

Du får läsa fortare!! hahaXP (jag ska def önska den;))
Kanske läsa mellan böckerna, men oroliga att det kommer förstöra lite....

mmm en hel del!!:/ men det är åt rätt håll (o det verkar ju kul att göra det om dagarna!!! lite avis på den delen...;P)

Svar: Haha, jag har tyvärr annat att göra, så det har inte med hastigheten att göra. ;) Läser ca 40 sidor per dag; 20 morgon och kväll.
Melanie

2014-10-11 @ 16:51:06

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: