Postat av: mli

oo den såg jag på bio när den gick;) Helt okej fast jag tkr den inte är den bästa...typ i samma klass som wolvarine (eller hur det nu stavas) => helt okej, men fattas ngt...inte riktigt i samma klass som xmen first class;)

2014-10-13 @ 21:53:44
Postat av: mli

orgins;)
haha jo jag har sett typ 4 tror jag;)
oo lääängtar:D!!! Typ vad typ tycte du över lag om den??? Bättre än ettan? eller sämre än två:an eller tvärom??
Det var inte illa! Hur går det ihop med din ekonomi? får du mkt för dagmattejobbet?:)

2014-10-13 @ 22:01:46
Postat av: mli

ehhhh kan inte namnen på rak arm..kan ta reda på det!;)
naaaw vad synd...hade hoppats på en "ny selection", dvs lika bra som den...:/ hoppas jag tkr annorlunda;) är du besviken?

Ah, men helt okej lön (fick 80 när jag var på sjukhuset;)) när börjar du?:)

2014-10-13 @ 22:07:09
Postat av: mli

ska sova nu, men vi hörs senare! Gd natt Mel!

2014-10-13 @ 22:20:11

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: