Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag är jävligt glad för att jag inte får tv-serier, det händer iofs ibland men det är så sällan att jag överlever. Hade jag varit i din sits nu med Sons of A.. så hade jag fått panik. Cosmos däremot hade jag med tyckt varit intressant =)

Svar: Jag älskar att få tv-serier men med detta håller jag definitivt med dig; jag får en väldigt ångest av att behöva recensera sjätte säsongen av en serie där jag inte har de fem första! Jag har ju knappast råd att skaffa hem de andra bara pooooff. Jag hade efterfrågat boxen med alla säsongerna och så får jag bara sista... :/
Ja, Cosmos är jag rätt taggad att se, trots att det är en dokumentär!
Melanie

2014-09-05 @ 18:51:30
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag lider med dig, men det finns säkert en form av recap på tuben som kan ta dig fram till säsong 6 på tre röda.
I min värld hade bara det tagit emot men va fan ska man göra. Inte känner man för att lägga tusentals kronor på något för att göra ett jobb.

Svar: Ja, jag har också väldigt svårt för att bara se en recap... får se hur jag gör. Ser mina andra recex först och tar det lite som det kommer. Förhoppningsivs får jag ett jobb någon gång vilket resulterar i att jag kan skaffa hem säsongerna... :/
Melanie

2014-09-07 @ 20:56:03
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: