Postat av: Michelle

Hej, vill bara säga att jag verkligen tycker om din blogg och håller med dig i de flesta recensioner du skriver:) du skriver så bra. Angående american horror story, så tycker jag den är mer äcklig än läskig av de tre säsongerna jag sett :) söt katt har du med.

Svar: Tack så sjukt mycket, det gör mig väldigt glad att höra! :D Phu, vad bra, då hoppas jag att jag också tycker det när det ser AHS... :P
Nawww tack, lillmissen Zelda hälsar. :)
Melanie

2015-04-30 @ 22:59:34
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Tycker inte att de är så läskiga, isåfall första säsongen men tycker framförallt de är spännande och bra :D

Svar: Vad skönt att höra! Jag hoppas verkligen att all min "oro" är obefogad. :)
Melanie

2015-05-01 @ 08:39:32
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: