Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag tyckte inte alls vidare bra om Lucy när jag såg den på bio men när jag sedan köpte filmen och såg om den så diggade jag den desto mer. Den blev till och med rätt så bra vid en andra titt.

Svar: Jag vet inte riktigt om jag ska tolka det som bra eller dåligt... ;) Jag kommer ju skriva recension efter den första gången jag ser den.
Melanie

2015-02-05 @ 20:52:14
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Första gången jag såg den så fick den typ 2,5 av 5 och andra gången var den mer som en 3,5 av 5. Alltså den gick från 5av 10 och till 7 av 10 om vi ska räkna om det. En rätt så kraftig ökning =)

Svar: Väldigt stor ökning! En 5a är ju vad jag brukar kalla "en-gångs-film" medan en 7a är himla bra! Det är vid 6,5 och högre som jag verkligen kan älska en film. :)
Melanie

2015-02-07 @ 00:30:29
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: