Postat av: Towe

Nå! Jag vill också ha Grave of the fireflies! Helt klart en film som jag tycker är värd att ha i bokhyllan. Så fin och berörande!

Svar: Jag hoppas verkligen att jag gillar den!
Melanie

2015-01-09 @ 16:53:19
Postat av: Towe

Haha! Och Carrie är speciell... Vi får se vad du tycker om den sen. Jag har faktiskt bara sett den nya versionen, och den tycker jag var bra, eller åtminstone helt okej. Jag undrar hur den gamla versionen är - om den är mildare eller råare?

Svar: Jag gillade Carrie. :)
Melanie

2015-01-09 @ 16:55:17
Postat av: Micke

Du borde skaffa Carrie från 1976 också, den är bättre.

Svar: Nej, jag är inte särskilt sugen på att se den gamla.
Melanie

2015-01-09 @ 21:56:41
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: