Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

124 kr? Hur lyckades du med det? Jag fick iofs betala 179 kr för BD utgåvan inkl. frakt, den va nämligen frakt fri =)

Svar: Jag satt också och funderade på det (bokade en för typ ett halvår sedan) och jag blev även förvirrad över fraktkostnaden. Brukar aldrig betala frakt, utan väntar tills jag hittat en fri frakt-kod. Så då tänkte jag att jag antagligen använt en 50 kr-rabattkod eftersom filmen vanligtvis kostade 149 kr och nu blev det 124 kr vilket är 25 kr. Jag förbokade ju en annan film i samma veva så har den också sänkts med 25 kr så stämmer min teori. Annars vet jag inte. xD We'll see...
Melanie

2015-05-18 @ 22:50:08
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Ja du måste ha haft nån form av kod för annars är det helt omöjligt.
Filmen är bra förresten, såg den igår.. och svor något fruktansvärt över SF's sunkiga BD utgåva. Inte nog med att filmen saknar extramaterial, den saknar fan i mej också en vettig meny men betalt kan de ta ändå. SF borde lägga ner sin filmutgivning och bara satsa på att ta in filmer från 20th century fox, de ger iaf ut fyllda filmer.

2015-05-19 @ 17:27:25
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: