Postat av: Lina - The Movie Freak

Nej nu få jag skärpa mig! Nu, efter att ha läst din recension så vill jag verkligen se denna smörjan!

Svar: Hahaha liiiite motsatt reaktion än vad jag siktade för i recensionen ;)
Melanie

2016-04-21 @ 19:48:06
URL: http://themoviefreak.se
Postat av: Rebecka

Har du sett Castle in the Sky? Jag är 30 min in i filmen och jag måste säga att än så länge är det en besvikelse.när man vet att det är en Ghibli film då tror man ju att den ska vara superbra :) Du borde göra en recension av den!

Svar: Nej, faktiskt inte! Har velat se den ett bra tag men det har inte blivit av. Tråkigt att höra att den inte var lika bra som du hoppats om. :(

De Ghibli-filmer som jag sett och recenserat är Eldflugornas grav, Min granne Totoro, Kikis expressbud, Prinsessan Mononoke, Spirited Away, Det levande slottet, Ponyo på klippan vid havet samt Lånaren Arrietty. :)
Melanie

2016-04-22 @ 00:08:55

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: