Postat av: Lina - The Movie Freak

Nämen se där, det kommer kanske bli en Trekker eller Trekkie av dig trots allt. Jag är så stolt =)

Jag trodde inte du ägde Into Darkness, shoppat för det kommande rec.exet?

Svar: Hahah, vad söt du är. Jag köpte Star Trek: Into Darkness i maj 2016, då CDON sålde den för 19 kr. Men jag såg den nu i förberedelse inför recexet. :)
Melanie

2016-11-09 @ 17:04:35
URL: http://www.themoviefreak.se
Postat av: Lina - The Movie Freak

SV: Men fy på dig för att du väntat så länge med att se den ;)
Men 19 kr, det va ett härligt pris, jag betalde.... ja.. en himla massa eftersom jag har köpt de fina utgåvorna =)

Svar: Hahah, ja skäms på mig. ;)
Melanie

2016-11-10 @ 20:56:24
URL: http://www.themoviefreak.se
Postat av: Pappan

Riktigt bra rulle, föredrar nästan den framför första filmen i reboot-serien, men det är svårt att välja.

Svar: Personligen tycker jag att 2an är bättre än 1an. :)
Melanie

2016-11-13 @ 16:45:04

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: