Postat av: D

Det är ju starkt att ta sig igenom 400+ sidor av en bok man upplever som utdragen. Själv saknar jag den förmågan helt.

Svar: Tackar tackar. Jag kan inte påstå att det är roligt, men jag känner mig alltid så skyldig om jag inte tvingar mig igenom. Vem vet vilket fantastiskt slut boken kanske har? ;)
Melanie

2017-08-26 @ 05:40:42
URL: http://lyssnabloggen.wordpress.com
Postat av: Dino

hahaha! Jag vet, man känner sig alltid riktigt dålig när man släpper en ofärdig bok. Jag har dock accepterat den känslan. Motiverar det genom att det blir mer tid över att läsa sådant som är bra istället för att lägga tid på något jag inte vill ta mig igenom! :P

Finns ett inlägg på min blogg för typ en vecka sedan där jag resonerar lite kring detta!

Svar: Jag borde nog arbeta på att bli bättre på den fronten. Precis som du säger får man ju då tid över till bättre läsningar. :)
Intressant! Ska in och läsa direkt!
Melanie

2017-08-26 @ 08:39:28
URL: http://lyssnabloggen.wordpress.com

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: