Postat av: Anneth

Nyfiken! Har du en hel vägg hemma med bokhyllor från golv till tak, eller kör du bloppisar ibland för att bli av med alla böcker/filmer som kanske inte var tiopoängare? :-) Undrar eftersom jag själv just nu brottas med att det inte går in fler bokhyllor här hemma, men jag vill ju gärna köpa fler böcker i mitt liv liksom...

Svar: Det ärliga svaret är att det är kaos. Jag har trängt in böcker bakom och över varje hyllplan, samt har högar framför hyllorna. Så det ser inte direkt snyggt ut för tillfället. Men visst säljer jag emellanåt: dubletter eller sådant jag fått och inte har intresse för. Planerar dock ett separat "bokrum" när jag flyttar, men det är ett tag kvar. :)
Melanie

2017-12-18 @ 14:21:31

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: