Postat av: Lena

Kan hålla med om att den är overklig ibland men det gör på ett sådant pass bra sätt att man gillar det ändå. Var längesedan jag såg en sådan här bra hajfilm!

Svar: Håller med! :)
Melanie

2017-02-14 @ 07:21:21
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Lina - The Movie Freak

Vi tycker för en gångs skull ungefär lika dant, plus att vi har publicerat recensionerna på samma dag och har gett filmen exakt samma betyg. Det händer inte allt för ofta =)

Svar: Hahah ja, tänk vilken timing!
Melanie

2017-02-14 @ 15:09:29
URL: http://www.themoviefreak.se
Postat av: susanne

Hej!
Får du dina filmer inplastade från företagen som du ska ge en ärlig reception? Eller med utan plast

Svar: Jag får alla filmerna inplastade, precis så som de ser ut när man köper dem i butik. :)
Melanie

2017-02-14 @ 15:38:34
Postat av: lotta

älska din film blogg
kan du inte lägga ut en bild på alla dina filmer samt tv serie och även säga top 10 bästa filmer / tv-serie som du har sätt och kan rekommendera?

Svar: Tack, vad snäll du är! Det skulle jag definitivt kunna göra. Jag vill dock få ordning på min samling först, för på grund av platsbrist ligger allt i högar på golvet (vilket såklart inte ger en särskilt snygg bild). Men efter det så kommer jag definitivt att lägga ut bilder!
Melanie

2017-02-14 @ 15:39:59
Postat av: pia

hur många besökare har du på din blogg?

Svar: Sådana uppgifter lämnar jag tyvärr enbart ut till mina samarbetspartners. Ha det gott!
Melanie

2017-02-14 @ 15:42:30
Postat av: Bam

Såg den igår och tyckte att den var sådär. Delar var fantastiska men andra delar var...dåligt gjorda. Uhhh.

Svar: Den är inte direkt den mest trovärdiga av filmer. :)
Melanie

2017-02-15 @ 14:16:54
URL: http://www.bamtycker.wordpress.com

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: