Postat av: eva

vad gör du på din fritid?
ser du på bio också eller bara hemma filmer?
bor du hemma hos dina föräldrar eller har du sambo?
älska din blogg

Svar: Roligt att höra att du gillar min blogg. :)
Helt ärligt så har jag inte särskilt mycket fritid. Skolan tar upp så pass mycket tid att det inte blir tid till annat. Jag går väldigt sällan på bio och ser nästan enbart filmer hemma. :)
Melanie

2017-01-15 @ 01:58:33
Postat av: Jennifer

HEJ! Pågår just nu en bloppis på min blogg i samband med att jag startar upp den igen. Kika gärna in!

Svar: Hej! Jag är intresserad av en del som du visade så skickar ett separat mejl till dig angående det. :)
Melanie

2017-01-15 @ 12:46:07
URL: http://aloveforbooks.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: