Postat av: Lisa

Jag är med i tävlingen. Jag skulle vilja ha förmågan att teleportera, tänk vad snabbt man kunde resa :)
Blu-ray vore bra!

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-01-31 @ 07:11:53
Postat av: Rebecca B.

Jag är med i tävlingen.
Kunna göra mig själv osynlig.. Planka på tåg/flyg/buss, råna bank, snatta på ICA, stalka sin crush.. Det slulle underlätta allt!
Blu-ray vore coolt!

Svar: Hej, Rebecca! Du behöver ange din mejladress för att vara med och tävla. :)
Melanie

2017-01-31 @ 10:11:06
Postat av: Petra

Jag vill självklart vara med och tävla! Jag skulle antingen kunna läsa tankar eller kunna göra mig osynlig. Jag har svårt för att bestämma vilken jag vill mest dock, men det lutar nog åt att läsa andras tankar..
Och jag vill gärna vinna filmen på dvd. :)

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-01-31 @ 10:36:27
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se/
Postat av: Lina - The Movie Freak

Jag är med och tävlar åt min pappa Göran bara för att jag är så snäll.

Jag skulle vilja kunna förflytta mig från en plats till en annan (i hela världen) bara genom att knäppa med fingrarna. Teleportera mig med andra ord, tänk så mycket tid man hade sparat om man slapp alla resor.

Och min far vill gärna ha filmen på Blu-ray.

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-01-31 @ 12:30:18
URL: http://themoviefreak.se
Postat av: Jamie

Jag är gärna med! Jag skulle definitivt vilja kunna flyga, vilken frihetskänsla liksom :) Jag skulle gärna vilja ha filmen på blu-ray

Svar: Hej, Jamie! Du behöver ange din mejladress för att vara med och tävla. :)
Melanie

2017-01-31 @ 15:41:48
URL: http://bokugglor.blogspot.se
Postat av: Conny

Först och främst får jag säga Tack för att du taggade mig 😊 Tävlingar är aldrig fel så självklart är jag med och gör mig ett försök att bli en av vinnarna😉
Övernaturlig förmoda..Ja där väljer jag den jag alltid drömt om att ha och det är att kunna Flyga!
Tar gärna filmen på DVD 📀

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-01-31 @ 16:25:19
Postat av: JohannaEwa - Foto, bloggdesign, film & TV

Jag är gärna med.
Jag skulle vilja vara övernaturligt stark och snabb.
Jag vill vinna filmen på DVD.

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-01-31 @ 16:57:36
URL: http://www.johannaewa.se
Postat av: Simon

1. Jag är med i tävlingen!

2. Om vi ska tänka lite kreativt så är ju flyga, springa snabbt och vara enormt starkt rätt kluriga grejer. Kallt som fan att både springa och flyga, inte nog med att det är farligt somfan med båda grejerna. Stark är väl inte någon höjdare det heller då man måste kontrollera sig hela tiden. Kanske kunna skapa pengar? Då sitter man ju där med oändligt mycket cash. Annars kan ju osynlig funka rätt bra!

3. Bluray

4. Email inskriven.

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-01-31 @ 17:02:03
URL: http://www.filmnight.se
Postat av: Madeleine Eklund

Jag är jätte gärna med och tävlar!

Om jag skulle välja en superkraft så skulle jag vilja kunna bli osynlig när jag vill! Skönt och slippa vissa saker vid vissa jobbiga tillfällen som när man vill undvika personer eller situationer eller om man vill smita in någonstans hehe och såklart när man vill vara ifred och slippa störande saker. Skönt att bara kunna göra det när man vill jue!

Jag skulle jätte gärna vilja vinna filmen på blu-ray!


Svar: Lycka till!
Melanie

2017-01-31 @ 20:50:22
URL: http://maddesbokhylla.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag är med!
Superkraften jag skulle vilja ha är att kunna läsa tankar, jag är medveten om att det är nog ganska jobbigt dock men det skulle verkligen hjälpa en noijig tjej med trust issues. 😂
Skulle gärna vilja vinna filmen på blu-ray.

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-02-01 @ 08:03:25
URL: http://nouw.com/nottheonly
Postat av: Jamie

Oj glömde det, min mail är [email protected] :)

Svar: Tack! Lycka till i tävlingen. :)
Melanie

2017-02-01 @ 18:02:24
URL: http://bokugglor.blogspot.se
Postat av: Micke

Jag är med!

Jag skulle vilja kunna flyga, som Stålmannen.

Blu-ray.

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-02-05 @ 21:17:58
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se
Postat av: Annica

Det vore häftigt att kunna klona sig själv, så att man kan göra flera olika saker samtidigt. Tänk så praktiskt och tidsbesparande det skulle vara. Då skulle jag kunna städa och plugga samtidigt som jag ser min favoritserie på tv.

Jag skulle gärna vilja vinna filmen på blu-ray:)

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-02-11 @ 18:45:48
Postat av: Annica

Glömde skriva att jag vill vara med i tävlingen :) Trevlig helg!

2017-02-11 @ 18:50:03
Postat av: Michael

Jag är gärna med. Jag skulle vilja kunna flyga, för det vore coolt att ha gåvan att kunna se världen från ovan!

Jag väljer dvd om jag skulle vinna.

2017-02-11 @ 22:29:56

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: