Postat av: Tony Blom

Hej

Jag skulle gärna vilja få min bok recenserad av dig!

Mitt namn är Tony Blom och jag är en debuterande författare som fått mitt allra första alster "Det Svarta Citadellet - Del 1 - Dvärgakungens Son" publicerat 2020.10.01.
Först ut i serien Det Svarta Citadellet är alltså Del 1 - Dvärgakungens Son vilken är en fantasybok som översatts även till engelska med namnet "The Black Citadel - Part 1 - The Dwarf King's Son.

Boken finns som ljudbok både på svenska och engelska på Storytel, Bookbeat, Nextory och Bokus Play. Enbart Bookbeat och Storytel täcker upp hela 38 länder tillsammans där min engelska ljudbok finnas tillgänglig.
I Sverige finns den fysiska boken att tillgå bland annat via Adlibris, Bokus, CDON, Akademibokhandeln m.m.

Lyssna gärna på min bok och gärna även på engelska då den engelske inläsaren är fantastisk!

Vill du ha den fysiska boken så kan jag givetvis skicka ett exemplar.


Här nås ljudböckerna på engelska och svenska på Storytel:
https://www.storytel.com/se/sv/sok-tony+blom

Här nås ljudböckerna på engelska och svenska på Bookbeat:
https://www.bookbeat.se/sok/forfattare/Tony%20Blom

Här nås ljudböckerna på engelska och svenska på Nextoy:
https://www.nextory.se/search-suggestion/tony%20blom

Ha det gott

Med vänliga hälsningar

Tony Blom

Svar: Hej Tony!
Ursäkta sent svar. Ditt meddelande hade markerats som spam, så jag såg det inte förrän nu. Jag är tyvärr inte intresserad av att läsa din bok i dagsläget, men återkommer gärna om det ändras.

Önskar dig all lycka till med din debut!
Melanie
Melanie

2020-10-06 @ 21:24:34
Postat av: Aundrea Blazer

Are you accepting advertising on your site? I want to put an ad on your site for www.newsblog.tech and pay you a monthly fee. What would you charge and how many monthly visitors does your site get?

Svar: Hi! I only do advertisement on my Instagram account @bookbringer. Check it out and return to me if interested! :)
Melanie

2021-11-13 @ 07:54:18

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: