Postat av: Lina - en förvirrad filmnörd

Alla tycks blåsas av stolen av denna serien utom jag, fast jag tycker ändå den är bra. Men jag klarade verkligen inte av Witherspoons karaktär. Snacka om att göra en hörna av en fjäder. Hennes problem bakom stängda dörrar är så fjantiga, så meningslösa, så överdrivna, precis som hela hennes karaktär. Hon var alltså den som förstörde allt för mig.

Svar: Jag förstår vad du menar, men jag tycker ändå att Witherspoons karaktär är trovärdig. Fast hennes problem är långt ifrån lika allvarliga som Celestes eller Janes, är de fortfarande problem som förekommer och som upplevs som stora för henne. :)
Melanie

2017-10-19 @ 02:56:55
URL: http://www.TheMovieFreak.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: