Postat av: Åsa H

Jag köpte en lott och visste direkt att jag skulle vinna.
Var så säker att jag pratade med en kompis som jag såg på avstånd och sa att hon måste gå upp efter dragningen och hämta vinsten. Själv är jag blyg och vågade inte gå upp scenen.
Hur kan man veta detta så säkert i förväg ?

Svar: Spännande – och mystiskt! Du behöver emellertid ange DVD eller bluray för chans att vinna. :)
Melanie

2018-04-06 @ 22:59:25
Postat av: Helena i Uppsala

Jag visste att jag var ensam hemma den natten i prästgården med anor från 1700-talet. Bakom skjutdörren hörde jag ljud från matsalen där vi ätit middag kvällen innan. Vi hade haft tända ljus i kandelabrarna och det lät som om de flyttades runt på bordet. Tjuvar!, trodde jag. Hjärtat slog som en stånghammare i bröstet men till sist tog jag mod till mig och tittade in. Allt var precis som vanligt.

Bluray

Svar: Lycka till!
Melanie

2018-04-06 @ 23:22:44
Postat av: Magnus

1. Såg ett ufo en morgon på 19-talet
2. Blu-ray

Svar: Lycka till!
Melanie

2018-04-07 @ 00:59:38
Postat av: Malin

1. Någon tog i handtaget mitt i natten
2. Blu-ray

Svar: Lycka till!
Melanie

2018-04-07 @ 01:01:41
Postat av: Pontus

1. Låset på toan bred sig automatiskt på natten
2. Blu-ray

Svar: Lycka till!
Melanie

2018-04-07 @ 01:04:49
Postat av: Lina - en förvirrad filmnörd

1. Ingen övernaturligt men jag tycker det är rätt mystiskt att jag fortfarande står på benen och frodas efter x antal månader utan lön och ersättning =)
2. Blu-ray

Svar: Lycka till!
Melanie

2018-04-07 @ 02:42:24
URL: http://www.TheMovieFreak.se
Postat av: Elina

När jag växte upp bodde jag, vad infödda stadsbor skulle kalla, på landet i ett gammalt hus halvt omringat av skog. Närmsta granne fanns nästan 1 km bort.
Jag hade en katt som heta Cobo (pga trodde han i lejonkungen 2 hette Cobo och inte Covo) han brukade ibland vara borta några dagar. Vi fick efter några år veta att han brukade vara hos en gubbe som bodde en bra bit in i skogen. Den här gubben dog och vår katt fick hemska utslag. Dagen Vi skulle till veterinären smet katten iväg mot skogs. Vi trodde han dött av de hemska utslagen. Efter en vecka kommer Cobo hem, han luktade som han brukade göra när han vart hos gubben och hans sår hade blivit omhändertagna. Vi vet fortfarande inte hur katten fått sina sår rengjorda då de satt på ställen han omöjligt kunna göra det själv.

Blu-ray

Svar: Mystiskt! Du behöver emellertid ange din mejladress för chans att vinna. :)
Melanie

2018-04-07 @ 15:36:53
Postat av: Åsa H

Hoppsan !
Mitt val = Bluray

Svar: Lycka till!
Melanie

2018-04-07 @ 18:25:12
Postat av: Emelie

Jag tycker att det är mystiskt att min syster och jag kan ringa till varandra i exakt samma tidpunkt. Förr gick jag till telefonen och lyfte luren för att ringa och då var hon redan i luren. Ingen signal hann alltså gå fram. Numera står jag med mobilen i handen och har tagit fram hennes nummer och då ringer det. Det är INTE så att vi hörs varje dag heller, men det händer ganska ofta. Telepati ?
Gärna DVD.

Svar: Lycka till!
Melanie

2018-04-09 @ 16:28:36
Postat av: Elina

Hoppas mejlen kom med denna gång då 😁

Svar: Yes, det gjorde den! Lycka till. :)
Melanie

2018-04-09 @ 18:30:21
Postat av: Helena

Tack för vinsten - den kom häromdagen!

Svar: Åh, vad bra!!
Melanie

2018-05-11 @ 20:35:08

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: