Postat av: Erik

Hej,
Tips på många serier och filmer

Svar: Hej! Är det ett påstående (alltså att du tycker att det finns många tips på serier och filmer) eller en uppmaning (alltså att du vill ha tips på många serier och filmer)?
Melanie

2018-02-03 @ 04:52:37
Postat av: Erik

Vill ha tips

2018-02-03 @ 13:04:32
Postat av: erik

menade att jag ville ha tips på många serier och filmer)


Svar: Det är egentligen det som hela bloggen går ut på, och du kan lätt filtrera filmer och serier efter de betyg som jag har gett dem. En riktlinje kan dock vara att kolla in mina favoriter från förra året. Det hittar du här:
http://iheartfantasy.blogg.se/category/topp-10-listor-taggar.html
Melanie

2018-02-03 @ 14:36:16
Postat av: sofie

har du tips på några terrorist serier eller filmer

Svar: "24" med Kiefer Sutherland är en väldigt bra "terrorist-serie". Jag kan även rekommendera "Nikita". :)
Melanie

2018-02-03 @ 14:36:49
Postat av: Jonas

Kan du inte lägga ut en bild på hela din film samling

Svar: Jag skulle vilja, men det är inte riktigt aktuellt i dagsläget. Jag bor i en liten lägenhet och har därför högar med filmer på golvet och dubbla rader i hyllorna. När jag flyttar så kommer jag emellertid att lägga ut en bild! :)
Melanie

2018-02-04 @ 00:29:40

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: