Postat av: Fredrik

Vilken serie tycker du att man ska börja se av prison break, breaking bad, true decktive eller son of anararcy? Har alla hemma men vet inte vilken jag ska börja se på

Svar: Utan tvekan BREAKING BAD! Ett måste för alla seriefantaster! Det är en serie som hela tiden blir bättre och bättre. Sista säsongen är fenomenal!
Melanie

2018-07-13 @ 02:52:06
Postat av: Lina - en förvirrad filmnörd

Jag blir allt lite förvånad när du gillar såna här konstiga filmer =)

Svar: Hahaha!
Melanie

2018-07-13 @ 05:24:22
URL: http://www.TheMovieFreak.se
Postat av: Fredrik

Vad tycker du om Vikings är det något man ska se?
Har du sett Victoria serien ?

Svar: Vikings är bra. Inte WOW-bra, men helt klart värd att se. Victoria har jag inte sett. :)
Melanie

2018-07-14 @ 01:57:07
Postat av: Boklunga

Åh! Den här vill jag verkligen se! Förstår inte hur jag kan ha missat den! Måste ha levt under en sten ett tag haha!

Svar: Haha, ja men se den! :)
Melanie

2018-07-17 @ 12:57:05
URL: http://www.boklunga.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: