Postat av: Åsa H

Jag vill ha anden i flaskan.
Perfekt på alla sätt, rolig och kan trolla !

2019-09-05 @ 16:59:25
Postat av: Conny H

Min (skräck) film(s) älskande bästa tjej kompis hade helt klart fått bli min side-kick
utan den minsta tvekan 😉👍🏻

Om det blir vinst åt mitt håll så väljer jag DVD.

2019-09-06 @ 15:48:55
Postat av: Sanna

Åh, den här filmen vill jag verkligen vinna. Vi tittade på den tillsammans hela familjen på bio, och både stora som små älskade och uppskattade den enormt. Hade därför varit fantastiskt att få ha den här hemma i filmhyllan så vi kan se den om och om igen.

Om jag hade en sidekick skulle jag helt klart vilja ha en groda. Kanske skulle rent utav grodan vara min dotter (som vi här hemma kallar för just grodan). Naturligtvis skulle inte min groda vara en vanlig groda, utan den skulle ha speciella egenskaper.

Önskar gärna vinna filmen på Blu-ray.

Kram Sanna

2019-09-06 @ 16:38:00
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Emelie

Om jag skulle ha en sidekick så skulle det vara en hund !
En önskedröm då jag är så allergisk.
Men det skulle vara en trogen, glad och mysig medhjälpare om jag var med i en film.

2019-09-06 @ 18:20:01
Postat av: Michael A

Om jag fick en side-kick så skulle det helst vara Spindelmannen. Med honom vid min sida skulle jag vara lugn, då
hans spindelsinne skulle varna vid eventuella faror. Och om min dator skulle krascha låter han säkert mig få använda nätet!

Önskar filmen på bluray om jag skulle vinna.

2019-09-07 @ 22:52:20
Postat av: Henrik

Med barn som är små,
jag lyckas aldrig en lugn stund få !
Men om de nåt på tv kan se,
nåt som verkligen fångar deras intresse,
kan jag vila ett tag !
Oh, vad jag längtar till en sådan dag !

Gärna bluray

2019-09-10 @ 11:07:33

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: