Postat av: Lena

En riktigt fin samling det där! Hmm har sparat in på shoppandet på senaste tiden men några Disneyfilmer blev det innan jul. Snart ska jag åka till London och då blir det ett besök på HMV kan jag tro så vem vet vad jag får med mig hem därifrån. Älskar att strosa runt där inne, en äkta och stor musik/film/tv/spel och merch affär. Kan sakna det här hemma!

Svar: Vilken karaktär du måste ha för att klara av att dra ner på shoppandet! Min självbehärskning är för dålig för det! Men vad roligt att åka till London, då får du passa på att skaffa lite Harry Potter-grejor också! Och vad spännande det låter med HMV, hoppas att du har det riktigt trevligt!
Melanie

2019-02-12 @ 07:02:15
URL: http://nouw.com/myfictionalworlds
Postat av: Lena

Haha Disney och Harry Potter saker står på att shoppanlistan. Ska försöka samla till en Disneyland resa så försöker tänka på det när jag känner mig shoppingsugen. Att man istället kan shoppa där isf hahaha

2019-02-12 @ 13:23:24
URL: http://nouw.com/myfictionalworlds

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: