Postat av: Lina Gustavsson

Bad times at the El Royale har de missat att skicka ut till mig 0.0

Svar: Förhoppningsvis är den bara lite försenad. Du borde hursomhelst se den: riktigt bra var den!
Melanie

2019-03-02 @ 17:38:14
URL: http://themoviefreak.se/
Postat av: Lena

Köpt alldeles för mycket på Bokrean hahaha och en del i London ska försöka sätta mig ner och skriva ett inlägg om det snart

Svar: Hörru du du, jag tror inte att det finns något som "för mycket böcker". ;) Ska bli intressant att läsa!
Melanie

2019-03-02 @ 22:39:20
URL: http://nouw.com/myfictionalworlds
Postat av: Ida

Hejsan, var köpte du talespin någonstans?, hittade inte det på discshop Lr cdon.
Innan i veckan har jag köpt smalfoot och alviiin och gänget till min son:)

Svar: Hej!
Precis som du skriver så är TALESPIN slutsåld överallt. Serien går enbart att få tag på begagnad eller (som jag av ren tur lyckades med) i filmlådor hos exempelvis Coop, där de säljer ut gamla filmer genom erbjudanden som "3 för 99 kr" och liknande.

Åh, vad härligt! SMALLFOOT är riktigt bra! Hoppas att din son tycker om den!
Melanie

2019-03-03 @ 07:28:58

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: