Postat av: Lena

Jag har exakt samma problem med böcker men detta år har jag varit duktig och faktiskt läst dem men är superintresserad av både Wilder Girls och the Prince and the Dressmaker så det kliar i köpfingrarna men har som morot att om jag köper nu finns det mindre pengar i kassan när jag åker till Disneyland på min födelsedag haha funkar bra hittills

Svar: Skönt att höra att man inte är ensam! Och imponerande att du lyckats hålla dig borta från köpknappen i år. Tror dock, precis som du skriver, att det hjälper om man har något konkret som pengarna bör går till istället! Ha så roligt i Disneyland!
Melanie

2019-09-04 @ 13:11:52
URL: http://theleenaelisastory.wordpress.com

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: