Postat av: Moa

Hej! Jag har också läst Vargbröder i brist på annat veckan vi inte hade internet, och jag blev absolut störtförälskade i berättelsen och arbetet bakom boken. Michelle Paver samarbetade med arkeologer och experter på den tidseran i samband med skrivandet i boken och jag tycker att det verkligen märks. Snart ska jag läsa del två så fort jag hämtat boken och ser verkligen fram emot det. Planerar du på att läsa uppföljarna? Sista boken kom ut i år.

Tack för en bra recession! :)

Svar: Visst blir man förvånad! Jag trodde aldrig att jag skulle gilla dem så mycket! Tack själv!
Jag har läst alla delarna i serien förutom de två sista, men de planerar jag att beta av inom väldigt snar framtid!
Melanie

2020-12-14 @ 18:10:57
URL: http://moasadventure.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: