Postat av: Lena

Jag blev så överraskad över boken då de flesta säger att det handlar om två systrar som möts efter att planet kraschade men det var en sådan liten del av det hela så blev konstigt när jag läste men riktigt bra bok

Svar: Hahah, jag tänkte faktiskt samma sak!
Melanie

2021-05-16 @ 13:19:08
URL: http://myfictionalplanet.blogg.se
Postat av: Lena

Det är så mycket mer till den här historien än vad alla ville få det att låta som vilket var en positiv överraskning. Jag var inte beredd på att (karaktärens namn försvann) skulle följa efter henne och skrämma upp henne. Den delen är det ingen som nämner när dem pratar om den här serien så jag vart chockad över att den tog upp ett sådant viktigt men hemskt ämne. Hade jag vetat om att boken skulle beröra mer ämnen än just kraschen och att dem möter varandra hade jag nog kompisläst den tillsammans med någon och diskuterat längst med vägen. Den hade nog kunnat leda till många intressanta diskussioner! :D

Svar: Håller med! Blev också väldigt förvånad över att boken rymde så mycket!
Melanie

2021-05-19 @ 20:55:49
URL: http://myfictionalplanet.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: