Postat av: Lena

Den här är jag så nyfiken på men har så många andra böcker att beta av innan men skulle jag trilla över den på en second hand innan jag kommit så långt att jag får införskaffa nya böcker ja då är denna ett givet inköp. En fråga som inte har med denna bok att göra men har du läst Alla hjältar blir förlåtna av Chris Cleave?

Svar: Tyvärr, jag har faktiskt inte hört talas om den författaren 😅
Melanie

2021-06-12 @ 09:10:24
URL: http://myfictionalplanet.blogg.se
Postat av: Lena

Han har bland annat skrivit Little Bee men kan rekommendera dig att plocka upp Alla hjältar blir förlåtna håller på att läsa den nu och den är såååå bra, känslosam och med många omg vad tusan hände moment. Första gången jag kastat ifrån mig en bok och skällt på författaren och suttit och gapat hahaha

Svar: Hahha tack för tips!
Melanie

2021-06-12 @ 11:34:03
URL: http://myfictionalplanet.blogg.se
Postat av: Tveitt Irgens

Usch, detta låter inte som nåt för mig men grattis till er andra!

Svar: Alla kan inte gilla eller vara intresserad av allt :)
Melanie

2021-06-13 @ 19:29:30

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: