Postat av: Tessans Bokblogg

Läser just nu "Överenskommelser". VILKEN BOK ALLTSÅ! Kemin mellan Seth och Beatrice är helt fantastisk! Pirrar i kroppen hela tiden, haha. Och jag bara älskar att Bea är så rapp i käften. Underbart!

Svar: Håller med - älskade verkligen Överenskommelser. Simona ska skicka hennes andra bok, Betvingade, till mig idag så jag hoppas på att den är minst lika bra =DFörutom att jag älskade boken gillar jag verkligen hur Simona skriver - och hon är dessutom är hon jättetrevlig.
Säg till när du läst klart Överenskommelser så jag får veta vad du tyckte om hela :D
Mel

2012-08-28 @ 09:53:27
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se
Postat av: Tessan

Gud vad kul! Har kommit ungefär 230 sidor in. Kan inte släppa boken, så himla bra! Aaah, kan tänka mig att Simona är riktigt trevlig! Älskar sättet hon skriver på, en riktigt bra författare! Fick hem Betvingade igår utav Damm förlag som recensionsexemplar. Ska bli så kul att läsa och recensera den med!! =)

Svar: Håller med; boken var sååå bra när jag läste den och längtar enormt mycket på Betvingade. Men de hade problem när hon skulle ner till signeringen, det var kaos där och inga böcker var där... :( så jag kommer inte få min för om lääänge ....
Mel

2012-08-28 @ 14:14:03
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: