Postat av: Towe

Vad härligt att så många av serierna du beställde kom! Då vet jag vad du kommer göra de närmaste dagarna...

Svar: Haha, ja jättekul! Men jag kommer inte att titta på dem den närmaste tiden. Just nu tittar jag på NCIS: LA, så den ska jag se klart. Sen ska jag se Sons of Anarchy säsong 4 (fick ju säsong 1-6 som recex så ser varannan för att beta av dem). Efter det ska jag se Glee 4, och sen Sons of Anarchy 5, och SEN ska jag se Big Bang Theory haha! xD
Melanie

2014-10-14 @ 13:27:43
Postat av: Filippa

Åh jag vill verkligen läsa Legend-trilogin! Verkar jättebra!

Svar: Det borde du! Det är ingen personlig favorit men fullt acceptabel. :)
Melanie

2014-10-19 @ 09:47:43
URL: http://countlessbooks.blogspot.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: