Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Nashville är en av mina favisar och Juliette är favoriten, en karaktär som många inte tycker om så jag får lite mot strömmen där. Det finns ju en anledning till varför hon är som hon är.
Scarlett gillar jag däremot inte alls. Tycker bara hon är mesig och hon platsar inte riktigt. Men hon växer lite i mina ögon under säsong 2.

Sen undrar jag hur de kommer göra med säsong 3, Hayden Panettiere är nämligen på smällen och väntar sitt första barn så det kanske skrivs in i manuset.. Men jag hoppas inte det, ett spädbarn känns inte riktigt rätt att ha med i serien. Men vi få vänta och se =)

2014-08-23 @ 18:24:55
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Nashville är en av mina favisar och Juliette är favoriten, en karaktär som många inte tycker om så jag får lite mot strömmen där. Det finns ju en anledning till varför hon är som hon är.
Scarlett gillar jag däremot inte alls. Tycker bara hon är mesig och hon platsar inte riktigt. Men hon växer lite i mina ögon under säsong 2.

Sen undrar jag hur de kommer göra med säsong 3, Hayden Panettiere är nämligen på smällen och väntar sitt första barn så det kanske skrivs in i manuset.. Men jag hoppas inte det, ett spädbarn känns inte riktigt rätt att ha med i serien. Men vi få vänta och se =)

Svar: Jag håller med dig; Juliette är nog också min favorit, just för att hennes förflutna är så intressant. Jag gillar Scarlett men håller med om att hon är mesig och jag störde mig lite på hennes kärlekstrianglar i första säsongen. :)
Oj! Det visste jag inte. Jag hoppas att de löser det!
Melanie

2014-08-23 @ 18:24:56
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Oj.. Det blev dubbelt upp där =)

Svar: No problemo :)
Melanie

2014-08-23 @ 18:25:27
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: