Postat av: Michelle
Roligt och intressant inlägg! För mig:
Bästa böcker: Liv efter Liv, Vindens skugga, Parfymsamlaren, Kvinnan på tåget m.fl.
Bästa filmer: Fantastic beasts, Miss Peregrines Home for peculiar children m.fl.
Bästa serier: Grace och Frankie, The Good Wife m.fl.
:)
Svar:
Melanie
Postat av: Linusdotter - film, tv & böcker
Vilket roligt inlägg! Hade planer på att köra ett liknande inlägg så roligt att läsa andras top 10. Våra skiljer sig dock vääldigt mycket haha!
Svar:
Melanie
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]
Jag har faktiskt missat många av dessa, så tusen tack för att du delar med dig! :)
Svar:
Melanie
Postat av: Silja
Åh the revenant är superbra! 😍 Och walking dead har jag följt ett tag, bara två/tre avsnitt kvar på sista säsongen 😱😄
Svar:
Melanie