Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Har blogg tagit bort länk gränsen på 25 länkar? För det där är ju mer än 25 filmer.

Svar: Haha jag visste inte ens att det fanns en gräns på 25 länkar. =) Har alltid kunnat göra valfritt många (tror jag). =P Jag har åtminstone inte ändrat medvetet.
Melanie

2013-02-25 @ 20:42:30
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag vet inte exakt när de införde 25 gränsen, men jag hade ca 100 länkar i ett väldigt gammalt inlägg och när jag sedan skulle ändra ett stavfel för drygt ett år sedan så försvann alla länkarna utom 25. Jag frågade då blogg.se vad de höll på med och de skyllde då på att folk spammade.
Men de kanske ha tagit bort gränsen igen, för den är/var fan bara dum. Jag har liksom inte vågat testa gränserna igen.

Svar: Jaså, det visste jag inte. Förhoppningsvis har den gränsen tagits bort, testa! =)
Melanie

2013-02-25 @ 22:43:05
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: