Postat av: Micke

Kul att du gillade filmen, och att den kunde leva upp till boken. Blev du tårögd?

Svar: Ja, det blev jag faktiskt. :)
Melanie

2014-10-31 @ 11:25:46
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se
Postat av: TVseries-Hennie

Jag tyckte till och med att filmen var bättre än boken.. :) Boken var aningens för långtråkig för min smak!

Svar: Samma här! :)
Melanie

2014-10-31 @ 23:20:58
URL: http://www.tvseries.webblogg.se
Postat av: Towe

Jag tycker också mycket om filmen! Det finns dock en händelse jag inte riktigt står ut med. I början säger Hazel att detta inte är en vanlig "påhittad" historia där allt slutar lyckligt, utan att detta är verklighet. Ändå, ändå så sker saker som INTE någonsin skulle ske i verkligheten. Utan att avslöja vad som händer i filmen, så är det en viss applåd från främlingar (som inte borde ens ha märkt dem) som verkligen stör mig. I verkligheten hade människorna nämligen varit fullt upptagna med omgivningen och sorgen på den platsen de befann sig, och då noterar man inte några tonåringar och applåderar. Inte okej.

Svar: Haha jo, det var det jag menade med "klyschor" ;) Störde mig också på det.
Melanie

2014-11-01 @ 14:32:25

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: