Postat av: MLI

Bra, för mina pengar är typ slut på mobilen (igen)
jodå, de som har kommit sen jag smsa har kommit rätt...jag har kollat min mobil (om den har vidarekopplat eller så) men det är inget.


Svar: Typ alltid ;)Men vad konstigt, för jag smsade bara din mobil, jag har dubbel-och-trippel checkat :P
Så vad är svaret på smsen? :P
Melanie

2014-02-16 @ 15:17:14
Postat av: Anonym

jag toror det men jag är inte hundra på det...jag har inte börjat med det än, men jag skulle prata med Lisa/towe- de kanske vet;)

Svar: För jag frågade honom om man skulle ha intro/body/conclusion (jag suger på svenska) och då sade han ja, men han verkade stressa och kan ha misstolkat frågan, för Towe sade att man bara ska sitta och diskutera i seminarie.
Melanie

2014-02-16 @ 15:25:01
Postat av: Anonym

Jag tror det är typ att man sitter i en liten cirkel- ställer sig upp och håller i ca 5 minuter ett miniseminarium;) (vilket r en blandning av dem bådas svar)

Svar: hmm okej
Melanie

2014-02-16 @ 15:29:07
Postat av: Micke

Visste du att Mark Wahlberg var rappare innan han blev skådespelare? Hans artistnamn var Marky Mark. Good Vibrations är hans mest kända låt.
http://www.youtube.com/watch?v=-eSN8Cwit_s

Svar: Nej, det visste jag faktiskt inte :D
Melanie

2014-02-16 @ 23:44:38
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: