Postat av: stina liffner

Åh! längtar så mycket efter sista filmen nu!

Svar: Jag med!
Melanie

2014-11-25 @ 13:57:03
URL: http://stinasmusikhemsida.blogg.se
Postat av: Towe

Åh, jag vill också se den!

Svar: Gör det :D
Melanie

2014-11-26 @ 16:21:32
Postat av: mli

JAG MED!!! (men glad att du iaf har sett den, kmr själv nog vänta på dvd:n;))

Hoppas allt är bra med dig (o nya jobbet! du får gärna berätta hur det går/är osv sen:))! Hoppas vi kan ses snart!

Svar: Jag längtar till DVD:n släpps! :)
Melanie

2014-11-26 @ 23:00:17
Postat av: Klara

Jag är så glad att de har gjort dessa filmer så bra!! Jag längtar verkligen efter fortsättningen! :D

Svar: Håller med; de är förvånansvärt välgjorda! Trots att jag fortfarande gillar böckerna mer så är filmerna fantastiska. Oftast brukar jag bli besviken på filmer som baseras på böcker jag gillar. :)
Melanie

2014-11-27 @ 18:10:28
URL: http://inutienbok.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: