Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag försöker ta mig igenom den filmen nu och har hållit på i 2 veckor. Den är lite för seg för min smak och då orkar jag liksom inte koncentrera mig. Vilket får mig att skena iväg på annat håll. Den är typ som Winter's Bone, en film som jag inte tycker är vidare bra. Jag gillade inte ens Jennifer Lawrence på den tiden utan tyckte mest bara att hon var överskattad. Vilket är ungefär samma sak som jag känner inför Matthew McConaughey i denna filmen.
Men men, jag ska beta mig igenom den.. Jag måste liksom och jag borde ha gjort det för länge sedan..

Svar: Jo, jag håller med att den var riktigt seg, men jag gillade konceptet och karaktärerna :)
Melanie

2014-04-13 @ 12:58:30
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

den var så sjukt seg så jag vet inte vad men några bra skådespelare var det dock.

Svar: Håller med om tempot, det är synd, för filmen hade potential att bli riktigt bra. :/
Melanie

2014-04-27 @ 18:29:58
URL: http://efji.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: