Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag kommer inte ens ihåg vad jag tyckte om själva filmen men jag blev så sjukt besviken för att Sigourney Weaver hade en så lite roll. Det va liksom tack vara henne jag såg den och så var hon knappt inte ens med. Usch..

Svar: Håller med; jag ville se den tack vare de duktiga skådisarna (ej Launter) men så... ja.. de hade små roller som förstördes av ett dåligt manus. :/
Melanie

2014-09-15 @ 09:24:02
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: mli

mmm gillar inte den här filmen så mkt heller...

Men men...Hur är det med dig?:)
det var mkt tidigt du fick bidraget! jag fick mitt för bara några dagar sen!

2014-09-17 @ 22:09:11
Postat av: mli

naaw vad synd:/ Hade du velat om du hade hunnit?

Hur har du det om dagarna?:)

2014-09-17 @ 22:09:48

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: