Postat av: Johanna

Hej!

Hittade precis till din blogg av en slump och då jag blev så väldigt glatt överraskad tänkte jag lämna en kommentar och berätta det! Älskar upplägget av din blogg och dina recensioner. Vi verkar ha liknande smak när det kommer till mycket av det du skriver om så jag känner direkt att jag kan lita på ditt ord.

Du gör ett toppen jobb och jag hoppas det fortsätter så länge till!

Johanna

Svar: Hej!
Vad roligt, blir så glad! Uppskattar verkligen att du spenderade tid på att kommentera, det värmer alltid att få positiv respons. :)

/ Melanie
Melanie

2015-04-15 @ 15:54:32
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Ojojoj! Det är ju nästan så man tror att du är sjuk när du talar så väl om en skräckfilm ;)
Men jag måste hålla med dig, den var förvånansvärt bra och inte alls lika dum som Insidious.

Svar: Haha I know! Ja det var konstigt för trots att jag starkt ogillade den så kändes det ytterst fel att ge lägre betyg. :)
Melanie

2015-04-15 @ 18:12:46
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag hatar också skräckfilmer, jag sitter och har ångest från första sekunden men måste se klart den om jag börjat titta för annars kommer jag bara tänka "hur slutade det?".
Jag har sett en skräckfilm, som jag hatar pga så hemsk, men den är otroligt bra! Sinister heter den och slår the conjuring med hästlängder

Svar: Men vad kul att du hittat nån du gillar! :)
Melanie

2015-04-17 @ 09:40:21
URL: http://marklarsbooks.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: